دعوت از مردم ولايتمدار استان براي شرکت در مراسم تشييع پيکر شهداي گمنام

کد خبر: 180027 تاریخ انتشار: 1401/10/05 18:28:53
نمایش: 780
اخبار
شوراي هماهنگي روابط عمومي‌هاي چهارمحال و بختياري با صدور بيانيه‌اي از مردم چهارمحال و بختياري براي حضور در مراسم تشييع کاروان يکصد و سي پنج شهيد عزت ايران اسلامي و تجديد بيعت دوباره با آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي همزمان با شهادت حضرت زهرا سلام الله عليها دعوت کرد
متن بيانيه به شرح زير است 

بسم رب الشهدا و الصديقين

در ميان مؤمنان مرداني هستند که بر سر عهدي که با خدا بستند صادقانه ايستاده‌اند، بعضي پيمان خود را به آخر بردند و در راه او شربت شهادت نوشيدند، بعضي ديگر در انتظارند و هرگز تغيير و تبديلي در عهد و پيمان خود ندادند. (احزاب ۲۳)

اکنون که با وجود همه دشمني‌ها و ددمنشي هاي نظام استکبار در چهل و چهارمين سال از انقلاب شکوه مند اسلامي ايران، در امنيت و ثباتي مثال زدني تنفس مي‌کنيم ياد و خاطره شهدايي که باعث اين عزت بزرگ براي سرزمين اسلامي ما شده‌اند را گرامي مي‌داريم.


دل‌هاي مردم غريتمند، ولايتمدار و هميشه در صحنه استان چهارمحال و بختياري که هميشه لحظاتي ناب و فراموش نشدني را در تاريخ پرافتخار اين مرز و بوم ثبت نموده‌اند ، اين روزها به انتظار کاروان ۵ شهيدگمنام ، مهماناني از کربلاي ايران نشسته‌اند تا حماسه‌اي ديگر در تراز ايران اسلامي برپا دارند.


بديهي است در اين مقطع زماني که مهم‌ترين  نياز کشور حفظ و تقويت انسجام ملي، همدلي و هم‌زباني است، عطرحضور شهداي گمنام مي‌تواند محور همبستگي و انسجام ملت در سايه رهبري مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت امام خامنه‌اي (مدظله العالي) باشد.


با عنايت به فرارسيدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها   ورود کاروان شهداي گمنام را مغتنم شمرده و با توجه به  لزوم بزرگداشت مقام والاي شهيدان، تقويت روحيه شهادت طلبي، معنويت افزايي و مانوس شدن با مکتب شهدا به عنوان سيره و راه سيد و سالار شهيدان حضرت ابا عبدالله الحسين (ع)، توفيق استقبال از کاروان ۵ شهيد والا مقام گمنام دفاع مقدس نصيب ما شده است.
 
بي‌شک استقبال بي‌سابقه و گسترده امت شهيد پرور و خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران استان از شهداي ميهن اسلامي که در ساعت ۹:۳۰ صبح روز سه شنبه ۶ ديماه ۱۴۰۱ از ميدان ۱۲ محرم شهرکرد تشييع مي‌شوند بار ديگر ولايتمداري و دلدادگي به راه شهيدان را نشان داده و با استشمام عطر شهيدان راه حق ، نفسي تازه در وجودشان وزيدن خواهد گرفت و نويد اين استقبال عظيم و تشييع باشکوه همبستگي و همراهي ملت با آرمان هاي امام (ره) و شهداي انقلاب اسلامي است.
 
اعضاي شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان چهارمحال و بختياري هم‌چون گذشته در کنار امت هميشه در صحنه استان در اين مراسم با شکوه که مصادف با عاشوراي فاطمي است، شرکت گسترده‌اي داشته و از عموم مردم مومن و ولايتمدار براي حضور در همراهي تشييع کاروان يکصد و سي پنج شهيد عزت ايران اسلامي و تجديد بيعت دوباره با آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي دعوت مي‌نماييم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1397/03/28