حماسه 44/

حضور پرشور مردم در راهپيمايي 22 بهمن بهترين پاسخ به جنگ تمام عيار دشمن است

کد خبر: 180477 تاریخ انتشار: 1401/11/21
نمایش: 478
اخبار
 مديرکل حوزه استاندار چهارمحال و بختياري گفت: حضور گسترده و پرشور مردم استان همراه با مردم کشور در راهپيمايي 22 بهمن نشان مي دهد که مردم اميدوارنه همچنان پاي کار انقلاب ايستاده اند و اين بهترين پاسخ به جنگ تمام عيار دشمن است.

به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، مهران مرادي با دعوت از مردم براي حضور پرشور و گسترده در راهپيمايي 22 بهمن، اظهار داشت: راهپيمايي 22 بهمــن يکي از ايامي اســت که حضور مردم در صحنه متبلور مي‌شــود؛ اين رويداد بزرگ که هر ســال باشــکوهتر از سال گذشته برگزار شده به مثابه خاري در چشــم دشمنان نظام جمهوري اســلامي ايران است.

وي ادامه داد: براي مردم مومن و ولايتمدار ايران هيچ روزي به عظمت و بزرگي ۲۲ بهمن نيست و اجتماع مردم ايران در سراسر کشور، پرشورتر از هر سال ديگر، نشانگر آن است که مردم براي آزادي و استقلال خود اهميت زيادي قايل هستند از همين رو تقاضا مي شود تا بار ديگر مردم حضور حماسي و دشمن شکن خود را به همگان نشان دهند.

مديرکل حوزه استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه حضور مردم در صحنه بر مبناي سرمايه بزرگ اجتماعي است، تصريح کرد:  دشمنان ملت ايران در طول 44 سال گذشته به ويژه در ماه‌هاي اخير تلاش فراواني کرده تا اينگونه القاء نمايند که ملت ايران فاصله بسياري از نظام اسلامي و مسئولان آن گرفته‌اند حال که انقلاب اسلامي فجر 44 سالگي خود را جشن مي گيرد و راهپيمايي 22 بهمن در راه است، تبليغ براي کاسته شدن از حضور مردمي را در دستور کار خود قرار داده‌اند و تلاش دارند تا راهپيمايي 22 بهمن را از رونق انداخته و يا در فضاي رسانه‌اي خود از نااميدي و ياس ملت سخن بگويد از همين رو حضور باشکوه ملت باطل‌کننده نقشه کثيف دشمن خواهد بود.

مرادي خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامي که در فرآيند پنج‌گانه خود پس از پيروزي انقلاب اسلامي و تشکيل جمهوري اسلامي، در گام سوم تحقق دولت اسلامي قرار دارد، در دهه پنجم با همه توان براي تکميل فرآيند دولت اسلامي حرکت خواهد کرد و با نگاهي آسيب‌شناسانه در اين مسير قدم خواهد گذاشت. حضور باشکوه ملت در راهپيمايي 22 بهمن ميتواند نشان از عزم ملت براي پيشبرد اهداف بر زمين مانده انقلاب باشد که در دهه پنجم محقق خواهد شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1397/03/28