عملکرد دولت سيزدهم چشم‌انداز روشني براي انتخابات آينده ترسيم کرده است

کد خبر: 180660 تاریخ انتشار: 1401/12/09 21:45:36
نمایش: 585
اخبار
رييس خانه احزاب، ميزان مشارکت مردم در هر انتخابات را در ارتباط مستقيم با عملکرد دولت‌ها دانست و گفت: عملکرد مطلوب دولت سيزدهم چشم‌انداز روشني براي افزايش مشارکت در انتخابات پيش رو ترسيم کرده است.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، منوچهر متکي روز سه‌شنبه 9 اسفند در ديدار با استاندار چهارمحال و بختياري افزود: در آسيب شناسي که از نحوه مشارکت مردم در انتخابات گذشته انجام گرفت و بر اساس نظر صاحبنظران و کارشناسان کشور به اين نتيجه رسيديم که ميزان مشارکت مردم در هر انتخاباتي به عملکرد دولت وقت بازمي‌گردد از همين رو کاهش مشارکت مردم در 2 انتخابات گذشته به عملکرد نامناسب دولت يازدهم و دوازدهم ارتباط دارد.

وي تصريح کرد: هرچند مشارکت پايين مردم کشور در 2 انتخابات اخير از ميانگين مشارکت در انتخابات کنگره آمريکا بالاتر بود.

سخنگوي شوراي وحدت، گسترش اين تشکيلات در استانها را از مهمترين برنامه‌هاي اين شورا اعلام کرد و گفت: اين شورا مجموعه‌اي از احزاب، اقشار و روحانيت است که در هر استاني اقدام به تشکيل پارمان مي‌کند که در نهايت از بين 60 تا 90 نفر از اعضاي اين شورا 21 نفر اعضاي شوراي مرکزي انتخاب مي‌شود.

متکي تصريح کرد: پس از تشکيل شوراي مرکزي در هر يک استانها و شهرهاي کشور، پروژه بعدي اين شورا که همان نقش آفريني در انتخابات مجلس شوراي اسلامي سال آينده است آغاز مي‌شود.

وي در ادامه با اشاره به گزارش استاندار چهارمحال و بختياري در خصوص عملکرد دولت سيزدهم در اين استان، تصريح کرد: نقشه جامع سند پيشرفت استان در دولت سيزدهم تدوين شده و مورد تاييد قرار گرفته لست و بر اساس آن اعتباراتي که در طول يکسال اخير به اين استان اختصاص يافته است چند برابر سالهاي گذشته شده است که نويدبخش تحولات خوبي در اين استان است.

رييس خانه احزاب افزود: عملکرد دولت در اين استان به ويژه در حوزه آب رضايتمندي مردم را به دنبال داشته است.

متکي با اشاره به فتنه اخير دشمن در نابه سامان کردن شرايط داخلي به ويژه در حوزه اقتصادي، تصريح کرد: اميد است تا با تدبير مسئولان اين فتنه نيز به شکست بخورد و در حوزه اقتصادي به ثبات قيمت‌ها و در معيشت به ايجاد گشايش برسيم.


 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1397/03/28