استاندار چهارمحال و بختياري:

اعتبار روابط عمومي‌ها در محل خود هزينه شود

کد خبر: 63155 تاریخ انتشار: 1398/10/04
نمایش: 2215
اخبار
استاندار چهارمحال  بختياري با اشاره به اهميت جايگاه روابط عمومي در دستگاههاي اجرايي گفت:دستگاه‌ها موظفند حداقل دو در هزار بودجه جاري ستادي و استاني خود را به تفکيک براي فعاليت هاي روابط عمومي و اطلاع‌رساني در نظر گيرند که بايد در جاي خود هزينه شود.
اقبال عباسي شامگاه سه‌شنبه در نخستين نشست هم‌انديشي با فعالان روابط عمومي و مديران کل دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري در سال‌جاري تاکيد کرد: هزينه‌کرد اعتبارات پژوهش، آموزش و مطالعه در دستگاه‌هاي اجرايي استان در محل خود ضرورت دارد.

وي با بيان اينکه روابط‌عمومي‌ها بايد اعتماد مديران را جلب کنند، گفت: اگر مديران اين توانايي را ببينند، قطعا به روابط عمومي اعتماد مي‌کنند ،چراکه روساي ادارات نيز مايل هستند روابط عمومي‌اي داشته باشند که به آن‌ها کمک کند.

عباسي تصريح کرد:‌ مديران دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري نيز فعالان روابط عمومي را به عنوان بازوان توانمند خود در امور اجرايي بدانند.

وي يادآور شد: مديريت افکار عمومي با کنترل افکار عمومي تفاوت دارد و روابط عمومي‌ها بايد از طريق تبيين، تنوير و اقناع به فکر مديريت افکار عمومي باشند.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت:‌ برگزاري نشست‌هاي هم‌انديشي با فعالان روابط عمومي و مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان به صورت فصلي ادامه يابد و در جلسات بعدي نتايج پيگيري مسايل طرح شده در اين نشست‌ها پيگيري و اعلام شود.

وي گفت: مديران بايد به ديدگاه روابط عمومي باور و اعتماد داشته باشند، زيرا روابط عمومي با هنر، تخصص و توانايي خود مي تواند اميد را در جامعه تزريق کند و در جهت تقويت اعتمادها تلاش کند.

عباسي تاکيد کرد: ‌فعالان روابط عمومي دستگاه‌هاي اجرايي نيز بايد افرادي شجاع باشند و بدون ترس از موقعيت پستي خود براساس دانش، ‌سواد رسانه‌اي و اطلاعات کامل و علمي براي رفع مشکلات وارد عمل شوند.

وي افزود: روابط عمومي‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري در قالب يک تشکل، ساماندهي و فعال شوند.

استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد:‌ مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان ارتقاي جايگاه روابط عمومي‌ها در دستورکار قرار دهند.

وي يادآور شد:‌ تصميم‌گيري فعالان روابط عمومي در کنار مديران دستگاه‌هاي اجرايي باعث تبيين بهتر مسايل درون و برون سازماني براي مردم خواهد شد.

عباسي اظهار داشت:‌ انتظار مي‌رود مديران دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري قوانين مرتبط با روابط عمومي‌ها و همچنين تجهيز اين واحد به امکانات مورد نياز سخت‌افزاري و نرم‌افزاري را در اولويت قرار دهند.

🔸در اين نشست تعدادي از مديران دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري و برخي مديران روابط عمومي استان مطالبي را در خصوص اين حوزه ارايه کردند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1397/03/28